Sabtu, 14 Julai 2012

Kasut raya anak2

Ptg td keluar ngan semangat nk sopim baju Melayu husband & danish. Pegi kb Mall, promosi Ramadhan sepah2 tp non hado jual baju Melayu kaedahnya. Dah la nk park kete giler punya hectic. Aku pun tatau napa ramai sgt manusia kt kb Mall ptg Ni. Ke mmg Jumaat ramai org sokmo. Sbb now aku dh jarang ke bandar ptg2 weekend.

Paling tak sangka terjumpa kakak degil dan Si kacang hazel dlm pasific. Memula aku tak perasan dia walopun kami bertembung kat simpang. Hihi. Pastu cemana Tah otak aku boleh gesture yg mcm aku pernah lihat awek ni. Tambah2 tgk Si hazel terus aku konfiden nk laung nama dia. Haha

Sori eh kakak degil (takmo reveal nama dia, karang kan ada pape tak elok mana nk tau kan?) Mek jenis huru hara. Cakap pun ke laut. Haha. Nanti ada rezeki jumpa lg. Insyaallah. Tp mmg hang lawa giler ah. Dah lah tinggi putih. Segan Mek taw!

Pastu terjumpa lg sorang blogger cantik. Nampak jgk anak2 dan husband dia. Tp Mek segan nk tegur sbb slalu jd silent reader kt blog dia jer. Rasanya Ni kali ke2 terjumpa dia kt kb Mall. Tp mmg dia lawa. Kagum aku tgk org lawa2 ni. Apsal korang2 Ni lawa sgt eh? Hihi

Oh ya, hunting for bj Melayu Blom selesai, terus keluar kb Mall gi al ikhsan nk beli kasut raya bebudak. Non hado. Pastu gi parkson cari bj Melayu. Takdak kaler yg di mau kan plk. Letihhhh

Last2 beli kasut raya dina jer. Singgah makan nasik ayam hainan Cina muslim yg aku lupa nama. Ya ampunnn. Hikhik. Pasti singgah factory outlet al ikhsan yg dekat kamdar tu. Dpt la kasut utk danish. Lega rasanya. At least setel bab kasut raya

Baju Melayu tu nampak gaya kena berpeluh mencari bulan puasa nanti lah.;(

3 ulasan:

- tety - berkata...

Memi si kacang tuh geng2 aimians...dio senior 1 batch fr tety, tp samo tuo ngn kito...

- tety - berkata...

Memi si kacang tuh geng2 aimians...dio senior 1 batch fr tety, tp samo tuo ngn kito...

Zareda Norman berkata...

Kasut itam dan pink last sekali tu macam kasut cik ika.. Tapi dah bagi org, tak muat dah.. Pakai sekejap aje