Rabu, 28 Mac 2012

My first fareeda

Tgk org pakai kan, lawa jer.
Tp tgk muka, aduhaiiii. Cam pelik jer

Akan tetapi, tetap jugalah tak sedar diri. Mabuk tgk kaler2 kan. Tambah2 dh ada butik cikgu zura dekat jer ngan ofis. Lagi lah menggalakkan utk menjahanamkan purse sendiri.

Boleh ler, dh lama nk cari tudung kaler hijau epal. Ganti tudung lama yg dh buruk. Harap nya byk lh baju hijau2 aku yg suit ngan tudung Ni. Biar ampuh membeli. Hihi

9 ulasan:

atty's berkata...

cantik..kena ngn kv.

sisdee berkata...

mgkin kena ngan u tapi i mmg cam pelik jek klu pakai hahahaha

Irfa berkata...

belum penah beli tudung mahal
aku akan beli yg rega bawah dr rm20
hehe

alia berkata...

aa cantik tudung tu kenalah with u..

Opie berkata...

muke u sebijik macam kakak ai..igt kakak ai tadik..hehehehe

linahilmin berkata...

teringin je bila tengok org pki, tp x berani sbb mukabulatmacampinggan! huh...

KV berkata...

Muka mek bulat cam bola uols. Try nk buat efek muncung kat awning ko on nk bagi muka nampak tirus. Tapi non hado jugak. Huhu

Zareda Norman berkata...

Klu pi kedai utama dia kat bangi lagi gilerrr u.. Harus terbabas dengan kad kredit..

Kak zar suka tudung fareeda ni.. Kaler dia best best

KV berkata...

Muka kak zar mmg seswai. Tirus jek. Muka ku? Huwaaaaa. Mintak ampun