Selasa, 23 Ogos 2011

KOLEKSI NOVEL

Akhir nyaaaaa...novel2 mek yg terperap bawah katil dah ada 'bilik' sendiri.

Mek beli rak murah jer dekat tesco. Tambah2 lagi ada sales. Laaagi la murah kan. Berbaloi.



See, comelkan bersusun jer novel2 ku. Owh, sungguh indah perasaan menyaksikan buku2 kegemaran bersusun di situ.



Novel karya ma lee chuswan.
1. Gelora - beli kat kedai buku popular ipoh
2. Selamat tinggal sayang - order online ngan creative ent.
3. Tirai impian - sampai lenguh betis mencangkung tengok novel2 lama kat pustaka seri intan, kok lanas. Naseb baik tak terlompat dlm kedai tu. Hepi banget jumpa buku ma lee chuswan. Dah kuning2 dah kertas nya. Masa nak bayar pun budak kaunter tu tatau nak scan kat mana. Musim dulu mana ada bar kod bagai tu nyah.


Owh jumpa gak janji assila by liana afiera malek (al fatihah utk arwah).


Nanti mek snap koleksi2 yg lain okeh.

3 ulasan:

zailamohamad berkata...

kalu xsilap maa le chuswan tu buke pensyarah di fakulti bahasa UPM ka??

bat berkata...

oohh meks pun dah tatau nak letak mana segala novel..

KV berkata...

zaila,
ye ke? Dia bangsa siam kan? Orang pasir puteh. Kampung akak. hehe

bat,
sila mu sedekah kat aku. Hek hek