Isnin, 4 April 2011

PERBALAHAN DUA BERANAK

Memang kan, bila anak2 dah besar, dah cerdik mulut, mmg seksa jiwa raga bergaduh ngan depa. Ada sokmo perkara yg boleh didebatkan.

Aku suka berdebat ngan dina. Sbb dia ada sindrom tak nak kalah. Huwa huwa huwa



Dina ngan rupa paras terkini



Mama dina ngan rupa paras terkini. Totap tombam gebus.;P




Mama : (marah2 kan dina sbb bedakkan habis lantai rumah, letih tebongkok bongkok mengelap)
Dina : Mama ni, adik katok (ketuk) kan, biar gi kubur (mati)
Mama : Oooo nak suruh mama mati yer?
Dina : Yer lah! (konfiden beb)
Mama : Ok baik! Mama pun nak mati. Senang. Tak payah letih sakit pinggang jaga adik. Tak payah basuh ber*k, tak payah buat susu, tak payah beli baju pink, tak payah beli buku, tak payah cari Dina hilang, tak payah marah dina suka main pasir (byk lg tak payah yg aku membebel kat dia)
Dina : (Terus muka cembeng)
Mama : Ha, napa????
Dina : Mama jgn la gi kubur. Adik sayang mama. Meh adik dukung
Mama : Elleh!!! (macam dia larat nak dukung aku???)
Dina: Terus datang peluk cium ngan mata berair.
Mama : Tau pun sedih

Hik hik
Suka usik anak2. Bahagia jer rasa. Ahaahahahah

4 ulasan:

farah aminuddin berkata...

olololo.. sebak pula baca entri ni

efa fairuz berkata...

hahahaha

dandan tu ckp adik syg mama..
baru tau takutt..

best nyakat anak nih hehehe

KV berkata...

farah,
tau pulak dia sedih kan? haha

efa,
hehe..suka gaduh2 ngan dia

Syikin berkata...

salam, mek.. k.kin ni silent reader jer... mek nak tanya, selalunya mek gi kedai bundle kat mana teringin ler nakgi gak.. k.kin dok blkg masjid jelawat jer...