Selasa, 8 Mac 2011

JENJALAN KE KUALA TERENGGANU


Minggu lepas (hr apa ntah, malas nak ingat), mek mengikuti lawatan kerja ke terengganu. Nanananana teganu kitoooo.

Memang suka hati dpt pegi teganu. Syok wooo!!!



Nak tau kenapa?


Tengok tu, makcik2 sibuk duk sopim batik sarung terengganu.


Ni tatau dorang sopim apa. Kalut masing2 haih. Haha



Penat tunggu dorang memilih, posing sat. 4 lai kain batik kat tgn mek tu utk MIL dan ibu dina.


Yang tak tahan, lps shopping terus tunjuk brg masing2. Hak hak hak. Adeiii



Kusyuk adik ni wata keje tempek diamond sambil layan kami.


Tikar meja pun nak beli. Macam la kat KB takdok. haha



Mata berpinau bila lalu kut barang2 tembaga. Lawa2 seh. Tak tahan. Tak tahan.


Siap kat pasar payang, pakat pegi lunch kat pantai batu buruk. Seterusnya, solat jamak kat masjid kristal.



Pastu beli brg sikit2 (nanti ptg karang mek wat entry lg), terus balik kelantan. Hihi. Syokk

2 ulasan:

zailamohamad berkata...

hahaha..moleklah tu, oghe Klate suko g shopping Ganu, oghe Ganu g shopping Klate

KV berkata...

zaila,
kalu tempat oghe gak, suko sokmo. Hihi