Ahad, 27 Februari 2011

KURANG ASAM

Ni aku nak cerita pengalaman aku kat tandas shell ke caltex (aku lupaaaa) highway karak petang semalam.

Bengang giler wohh.

Kesnya, dina membuang dlm keta. Bila nak isi tank fuel tu terus lah nak pakai tandas kan. Mula2 aku masuk tandas takde org. Tengah menguruskan dina tu, ada org masuk tandas sebelah. Ok lah, tak kisah sbb nak uruskan hal masing2 kan.

Akan tetapi, orang sebelah main kasar pulak. Dia simbah air sampai masuk cubical aku lak. Basah kaki mek tau! Aku dah cuak dah. Org ni basuh berak ke hape?

Aku sabar lagi. Nak ngelak kena air cebuk dia tu, aku naik kat slab yg lbh tinggi. Akan tetapi, org sebelah tu main kasar lg. Tadi aku duh bawah, air masuk kut lubang bawah partition tu. Bila aku panjat satu step air cebuk dia masuk kut celah2 partition tu. Kuat giler ok. Geli weiiiii. Aku sabar lg, tp makin menjadi jadi pulak.

Terus aku bertempik. "Wei basah wei!! Abih kena org sebelah ni! Geli lah!!" Eh tak ingat dah apa lagi aku membebel. Tapi geram giler. Dina tengah menyanyi terus terdiam menganga. Aku sound lagu tu pun org sebelah tu ala2 jer respon nya. Geram betul.

Aku ingat nak tunggu tengok rupa cemana yg pengotor sgt tuannya. Tp dia lambat kluar. So tak jadi aku tunggu. Dah la panas terik, hati aku membahang lak.

Masuk kete, aku membebel sampai aku tertido. haha

Tapi geram la weiii!!! Kurang asam punya org. Tak de kesedaran sivik betul. APa la yg pengotor sgt tu!

4 ulasan:

aNIe berkata...

KV..teruknya orng tu...geram betul akak dibuatnya...

KV berkata...

kak anie,
pengotor betul tau!

oren berkata...

bebel smpai tertido? dasat ko??

kalo aku, mmg aku tunggu gak..nk tgk rupa skiet..kut la muka lawa, tapi perangai????

KV berkata...

oren,
aku mengantuk giler, penat jenjalan kat zoo pastu melantak nasik arab. So kejap jer lah aku membebel. Haha