Rabu, 19 Januari 2011

WORDLESS WEDNESDAY (1)




p/s: Kurang asam. Ayah mek dah lama meninggal tau!

10 ulasan:

Joy berkata...

mmg kurang asam. hr tu anak akak opis kena mcm ni. susah hati dia trs call mak dia..knp ayah kat balai polis..huhuhu..

marinahunny berkata...

kwn kita pun ramai yg dpt sms tu..xde keja nk pow duit org je..

Ealyie berkata...

kentut hayam lahhh..
mcm2 lah pesen org nk menipu jaman sekarang wehhh... huh!!

KV berkata...

joy, tu ler, kalo arwah ayah masih ada mesti kita risau kan kalo sekali pikir, tp bila dua kali pikir dan2 tu tahu dorang ni menipu.

marina, idea bodoh kan?

ealyie,
3 kali tau mek terima. Memula 30 hengget dorang mintak, pastu up 60 hengget lak.

efa fairuz berkata...

huhu.. bengom punya oram! tipu oram jah kijo.. huhuhu

TopsyTurvyMum berkata...

1st time aku tau tektik mengepow camni..

macam2 idea haramjadah!

Madam Sooyaree berkata...

Patut ditibai je orang-orang camni. Eh, Maxis & Celcom dah buat wajib ke pendaftaran cellphone?

KV berkata...

efa,
bodoh betul cara menipu yg dorang create nih. hehe

kak tim,
mmg idea menipu yg merapu lah.

madam,
ntah la. Ni yg pakai talian, lg satu yg format ngan pc. Mcm2 hal

Ain aka Mama KiMy berkata...

Ayat cam orang I*D*N jer.. coz ada bunyi lain macam skit ayat dia..

Lady Lavender berkata...

hahaa..memang sungguh kurang asam. Bila masa la jadik anak dia kaann..