Jumaat, 14 Januari 2011

TUDUNG MAMA DINA PULAK

Fesyen tudung ni kan, mengembang pesat giler. Tak sempat nak follow. Memang kalo aku, wajib tertinggal keteapi lah jawab nya.

Antara yg tengah IN sekarang, shawl mcm2. Hehe.
Ada gak try beli 2-3 lai. Bukan boleh pakai selalu sbb mek malas nak belit2 bagai.

Tapi, berkenan sgt ngan sejenis shawl ni. Susah nak dpt kat kb. Kalo jenis lain berlambak pulak. Tambah2 tengok rina pakai comel jek. Lagi lah mek menjeles. Huhu



Tiap2 kali pi pasar minggu mmg cari tudung ni. Sampaikan siap pesan ngan penjual suh ambik stok. Haha. Kepingin sgt.


At last, dpt jugak lah. Mungkin tak comel bagi org lain, tp mek suka. Hehe
Suka bijik2 dia duk bergayutan kt hujung shawl.

3 ulasan:

rina berkata...

hahaha at last... aku baru g borong shawl lg ni. aku rasa design baru kot ni. aku rasalah. hehehe. cotton & sedap pakai. kecik jah x selebar hok ada butir gayut2 tu...

Joy berkata...

fesyen tudung ni mmg x terkejar!

KV berkata...

rina, yo ko? Aku baru jumpa. Huhu. Kesian.

joy, mmg tak terkejar. Maju giler fesyen tudung2 ni.