Ahad, 2 Januari 2011

Jiwa kacau

Rasanya aku dh apdet lbh krg pasal konklusi 2010. Tp non hado kluar nyer. Pi kluar tajuk jer ape ke he? Hmmm

Agaknya blog aku pun berjiwa kacau sama mcm aku. Byk benda nk apdet. Tp jiwa kacau, hati tak tenteram makanya terus mood hilang. Sehari jer tak selera makan. Pastu, pantang lalu, semua aku bedal. Mmg takkan kurus nya lah.

Nanti lah, aku apdet smula apa yg aku duk karang sblm ni. Nanti semangat ku pulih kembali. Benarnya bukan lah teruk sgt, cuma aku yg emosional lebih.

Takpe lah, Allah nak suruh aku musahabah diri. Kalo tak melakukan kesilapan, sampai bila pun tak belajar. Hanyut. Ini diri ni perfect sgt ker. Kan?

Aku tau, masa Akan menghilangkan kerisauan. Melenyapkan ingatan. Makanya dlm situasi ini, ku harap masa cepat berlalu. Takmo ingat dah. Dan yg penting, lps ni perlu hati2 dlm menguruskan kehidupan. Jgn pandang mudah Dan ambik enteng Saja. Akibatnya jiwa kacau. Nk sambut new year pun takdak mood.

Ok lah uols. Mek blah dulu. Nk setelkan brg2 skolah Danish. Besok pagi takde lah kelam kabut. Maklum ler dah 2 bulan rilex jer. Hihi
Sent from my iPhone

4 ulasan:

FARYN berkata...

hahaha..danish nak kena pi skolah dah..
takleh guling2 tgk tv dah.... :)

Madam Sooyaree berkata...

Selamat tahun baru mek! Jangan kacau sangat jiwa itu ;)

Joy berkata...

mesti danish dah x sabar nk masuk sek balik ;)

MULAN berkata...

sabar.. ada hikmah nya di sebalik kejadian.. lain orang lain hal nya.. insyA semua nya ok nanti.. amin..