Sabtu, 11 Disember 2010

CEDERA YANG TAK PARAH

Kejadian berlaku minggu lepas. Hari selasa kalo tak silap.

Hari tu anak2 buah datang penuh rumah. Maklum ler, cuti skolah kan. Sibuk la ngan mcm2 xtvt nak buat. Mancing la, menjala la, tahan pukat la, cari siput baruh la.


Dah penat2 tu kan, harus la lapar. Sementara menunggu hubby pi beli mee celup (dorang takmo nasik) mek pun goreng la kopok. Tengah syok duk menggoreng tu, dina sarah datang dengan kecoh sekali siap heret2 baju, dia cakap ada ular. Terkejut beruk la. Dah la masa tu tengah senduk kopok nak angkat. Terus terbang minyak mendarat atas tangan mek, dan baju. Nasib baik baju kalo dak kena perut.

Sakit nya alahai... tp tahan dulu sbb nak habis kan kopok sikit lagi. Pastu baru tadah bawah air. Sapu ubat gigi, sapu kicap, mcm2 buat tp sakit nya tak hilang. Malam tu bisa2 lengan sampai nak tido pun seksa. Huhu.



Sehari selepas kejadian. Nampak sikit kan? Tp sakit giler.



3 hari selepas kejadian.


Seminggu selepas kejadian. Dah pecah. Tapi kena tempek plaster. Kalo tak mmg sakit nyut2 tak tahan.



Nak tahu ular2 yg dina kecoh kan tu apa?

































Mentadak mentadu.

haiyoh!!

3 ulasan:

Bapak berkata...

alahai...semoga cepat sembuh

efa fairuz berkata...

adehhhh dina ni bikin orang runsing.. huhu..saba jela mek..sakit tu penghapus dosa katenye..

tapi kulit nepuh gitu sakit dih.. denyut2..

zailamohamad berkata...

oloh, siyenyo..letak bio oil kasik hilang segala parut;)