Rabu, 22 Disember 2010

ACARA BEBAS

Hari pertama adalah acara beabs. Suka hati lah nak buat apa pun.



Dina sarah ketidoran lps 'mengemas' beg baju. Sakan noh! Orang lain semua bantai tido dia sorang jek masih aktif. Last2 tido jugak akhirya. Bila sepupunya datang ajak mandi kolam langsung tak sedar.


Bila dina, danish dan hubby tido, aku tatau nak buat apa. Hmm...apa lagi, join anak2 buah mandi kolam la. Tgh hari tu pool kami konker. Hua hua hua. Orang lain sibuk check out check in kan.

Dah tu bila kekanak tu bangun ajak hubby turun bawah cari makan. Kebetulan abang2 pun nak kluar so kami join dorang ronda langkawi naik innova sewa. Urusetia sewa sebijik kete utk memudahkan pengurusan. Memula makan bakso kat pekan kuah. Pastu pusing2 sampai ke pantai chenang. Sayang betul tak dapat turun makan cendol sbb hujan amat lebat. Pastu gi pekan kuah sbb mek ngan kakak ipar nak survey corelle. Hubby balik dulu ngan kete sbb urusetia nak pakai kete.

Balik bilik, solat maghrib jamak dgn isyak. Terus keluar sekali lagi. Kali ni jalan kaki ramai2. Semua orang memborong corelle sampai tak sedar diri. Haha.


Ni jer lah satu2nya gambar kat pekan kuah.

Time lain sibuk shopping.

2 ulasan:

Joy berkata...

x sabar nk tgk hasil tangkapan ;)

KV berkata...

joy,
hahaha