Khamis, 25 November 2010

MEMANCING IKAN PUYU

Orang kampung uols. Tambah2 lagi hobi suami main dlm bendang, lepas musim menuai ni sebok la puulak xtvt memancing. Hehe. Sebagai bini yang mistali, mek pun memvontoti lah suami. Sesambil cari pacat katanya. Hiks.









Dina carah hepi banget bila abah kail dpt ikan.




Ikan puyu nama dia.



Ok lah hasil petang semalam. Jumaat nanti boleh makan. hehe.;P








Dan terima lah aksi gedix 2 beranak yg hasil nya non ado. Hehe. Abaikan mak budak yg mokmok giler tu yer.

5 ulasan:

Joy berkata...

hobi memancing ni best...

MushroomCute@Mariea berkata...

tak sampai hati nak makan ikan hidup tu..huhuhuu...

bat berkata...

oittt dah alam giler meks idak memancing.. dedolu masa kecit2 sokmo gaks memancing kat sawah.. ohh how time flies erkk..

izah berkata...

bestnya kalau duk kampung mcm kv ni..menjeles la kita tgk kv dpt wat mcm2 aktiviti kt kg tu...

KV berkata...

joy,
kalo dpt hasil mmg best sgt!

mush,
hahhaaa..hubby akak yg buat.

bat,
hehe..seronok kenang2 kan nya

izah,
hehe..tp kalo org kg yg tak suka xtvt kg, mesti boring duk kt kampung