Khamis, 18 November 2010

ANA IKAN BAKAR PETAI

Malam tu lps mandi solat bagai, sms zura bagi tau kami dh siap. Hehe. Awal2 dh janji ngan zura nak pi dinner ikan bakar. Port wajib dia cakap. So dorang ambik kami kat hotel, folo kete dia je. Nak pegi sendiri mmg sesat barat ah. Nama lg tak pernah sampai kontan. Hehe



Bila sampai tu, area situ mmg semua kedai ikan bakar. Dan manusia mmg ramai. Tambah2 lagi kedai yg kami pegi ni. Ana ikan bakar petai. Masa tu baru aku teringat yg kedai ni pernah masuk dlm program warung kita. Yang faruk husin hos tu, jemputan dia peserta raja lawak, tak ingat ah nama dia. Menurut nuar, kedai ni jer ikan bakar original. Yang lain tu ikan bakar jugak tp tak sesedap kedai ni. Hehe


Zura n qistina.
Mek n dina.


tauke yg spronser de dinner. Tocehhh bos!!


Hubby tersandar kekenyangan. Abaikan perut tu yer. Hahaha. Ampun bi!


Sampah sarap bergelimpangan. Tengok la danish ngan haiqal borak pebenda ntah.

Lesai makan, anak2 pun dh ngantuk. Salam2 babai2, kami pun balik hotel.

Buat zura n nuar, terima kasih tak terhingga atas layanan dan pertolongan. Mmg sgt2 dihargai. Dan maaf sebab menyusahkan. Datang pun secara tergempar, ye dok? Hehe

2 ulasan:

mrs.spicy berkata...

brehi jugok makan sini kalu g kuantan. lauk die fresh key. nyum!

KV berkata...

sedap key? Hehe