Ahad, 5 September 2010

KAD RAYA




Tahun ni dah berapa keping korang hantar dan terima kad raya?

Aku blom satu. Hantar pun tidak, terima pun tidak
Sedih dan sadis.

Ari tu aku borak2 gatak ngan encik suami.
Aku cakap ngan dia

Aku: eh, bi! Lama dah mama tak dapat kad raya.
Dia: Emmm (malas nak layan lah tu)
Aku: Kak ti (opismate) tu siap hantar kat semua anak2 dia dan suami dia!
Dia: Eh?
Aku : Yer la. Mesti suami dia hepi jer, bini hantar kad mintak maaf dan ucap selamat hari raya. Bi hantar lah jugak satu utk mama!
Dia: Alos, mama beli dan tulis sendiri la apa yg mama nak baca. Nanti bi sign.
Aku : (rasa nak hempuk jer dia)


Sungguh tak romantik laki mek uols.
Nak hantar kat dia pun dia tak kasi.
Malas nak baca dia cakap.
Tah pape jer. Takde perasaang sungguh!

Lani semua sms kan.
Dah ada fb ni create la dlm fb kad raya. Pastu tag kenkawan. Tu jer la.
Sungguh takdak feel.

Oke, tu jer lah nak membebel.
Nanti mek tempek kad raya utk uols. Hehe

3 ulasan:

marinahunny berkata...

hahahahaha klakar la laki mek tu..hehehe

KV berkata...

marina, sungguh tak romantika de amour kan?

makcikrehan berkata...

hahahahah kita sokong mek nk hempuk laki mek. ekekekek