Isnin, 30 Ogos 2010

LANGSIR RAYA

Hiks...seperti yang di kompang kompangkan sebelum ini. Semalam, mek dengan rajin nya mensnap gambar langsir yang sepatutnya 3 tahun lepas tergantung kat situ. Hak hak.

Tapi alhamdulillah tahun ni boleh la digantung, walopun dah lewat 3 tahun. Nasib baik masih relevan. Hihi



Nampak tak, yg kaler krim tu. Bukan hat tebal kaler coklat tu tau.;P


Selalunya bila selak langsir coklat tu, direct nampak laman. Orang kat laman pun boleh nampak kita dalam rumah ni buat apa. Tiada rahsia di tu. Tapi tahun ni berselindung le. Haha


Oh, ini pengikat langsir baru yer uols. Mek beli kat kamdar jer. Comel tak? Cakap la comel, karang aku kecik ati. ;P

6 ulasan:

Tijah berkata...

yer. comelll...comellll...

heheh

aNIe berkata...

Memang tomei...hehehe...dah pasang langsir dah orang tu...semangat ni...

marinahunny berkata...

comel la..hahaha

nmpk kv ni ganas je tp pndai jahit langsir..huhuhu kagum!

makcikrehan berkata...

umah mek lawa mekkkk.... tu pengikat tu pon lawa. kalau dekat2, raya pertama aku dah serang umah ko mekk..hihihi

zarin berkata...

OO inilah hasilnya yg dok gigih menjahit ituhari ye!
cantik la pengikat langsir tu :)

efa fairuz berkata...

smangat nok rayo kak dio tu.. comey sngoti langsir dgn ngikat dio tu..sngoti ni, tok main angin ni.. hehe

ganah.. rayo sakan sek dio tahun ni.. hehehe