Selasa, 27 Julai 2010

TAKO TAO LAGIK

Lama dah tak makan tako tao @ takoyaki.


Makcik indon tukang masaknya. Tak berapa paham aku dia bercakap.



Satu set 4 bijik harga nya 3.90 jer.



Aku makan sorang2. Hubby pantang seafood. Hoyeh. Hik hik

10 ulasan:

Angah berkata...

Kang aku teringin nak makan kang haaa..

fabulous.farah berkata...

huhu..xleh gi makan takotao ni. muok.

aNIe berkata...

KV...memang sedap giler...anak akak bawak akak pi makan ari tu...sedap!!

rina berkata...

syamimi suko make ni... aku kureng

KV berkata...

angah,
jgn la ko mengidam. Hehe

farah,
muok ko? Akak ok jer. Hehe

kak anie,
saya pun suka

rina,
hehe..tak kena ngan selera lah tu

bat berkata...

mende tako neh KV?? tak pernah makan laks..

KV berkata...

bat,
ntah, dh nama dia cenggitu, aku tulis cenggitu. Kalo tak silap ada mcm2 perasa. Octopus, dan lain2 (aku lupa) hehe

FAM berkata...

nasib baik saya tak suka. hehehe. selamat!

my little family berkata...

xrajin dgr lagi ni.. kn balik cr gok ni.. :-)

onnie berkata...

sodap tuuu.....akak+hubby n ank2 pun suka gak.....akak suka sotong ank2 suka udg...emmmm .... yummy! nak kena pi beli kat jusco ni!