Khamis, 1 Julai 2010

ORKED


Walopun dah beratus kali aku tempek, aku tetap nak tempek lagi.

Nak wat cemana, dah hobi katanya.;P

Orkid2 ku yg sedang berbunga. Padahal berbunga sokmo. Silih berganti.















Budak sememeh yg naik heran sbb pagi2 mama dia duk snap bunga.


Oh, tak sabar nak buat pegola lagi satu. Bi, jom gi beli tiang!;P

5 ulasan:

Biarlah rahsia berkata...

kv...come nyoo...wat ko k.bi so pegola tu.
byk pokok orked tu...rumah k.bi ada 2 pun tk terjaga...

fabulous.farah berkata...

huuu..mil farah suka sangat orked.comei2 orked kv..share la tips jaga orked.hehe

makcikrehan berkata...

tetiba aku teringat orked dlm citer yasmin ahmad ;)

ko leh kawan dgn atuk acan. dia pon hantu orked!

TopsyTurvyMum berkata...

geng mak jah ni peminat tegar orked!

mak pernah kena paksa blend kulit telur ngan kulit udang pastu taruk kat akar pokok orkid..konon bajaa..
bau tak bleh tahannn!!

KV berkata...

kak bie,
senang jer jaga dia. Hihi

farah,
takde tip, siram tetiap petang dan buh baja hampas teh jarang2.;P

rehan,
mmg boleh kawan lah kalo centu.

TTM,
wahaha..sakan nya baja mak jah, cakap kat dia buh hampas teh jea.