Khamis, 3 Jun 2010

AIR CENDOL DAN MIHUN CELUP

Walo jaga makan (diet lah tu kunun) setara manapun, bila gi rantau panjang, mmg wajib minum air cendol dan makan mihun celup.


Kalo makan kat sinun kami suka makan gerai sebelah bangunan my.din tu. Sungguh menyelerakan. Portionnya agak banyak sampai tak mampu aku nak abih kan.



Cemana nak habis kan yer dok, duk taram air cendol santan ni segelas. Wajib lah penuh jer rasa.

11 ulasan:

fabulous.farah berkata...

mee celup~~~
kv. post sini so.haha

KV berkata...

farah,
jgn mu mengidam sudoh! Haha

Ain berkata...

lama doh dok makan mee celup nie....

masa kecik2 dulu, kalu balik umoh tokki aku, wajibb beli....

~LIZA~ berkata...

cendol memang best! :D dah la cuaca tgh panas skang ni..

makcikrehan berkata...

Hangggg.... saja jerk tau! pagi2 tayang hat lemak berkrim.

TopsyTurvyMum berkata...

vavavavahhh..

daku sudah tak tahan tgk itu cendolll!!

honeylanz berkata...

semakin tak sabar nak balik kg!!

KV berkata...

ain,
hehe..mmg sedap dok?

liza,
sentiasa menambat hati ku. Haha

MR,
tambah lemak dlm badan lah u! Hak hak hak

TTM,
sila buat sendiri. Ayat berlagak neh! ;P

has,
menghitung hariiiiiii

Angah berkata...

Terliur aku tengok cendol tu. Petang ni wajib cari..

KV berkata...

ngah,
wajib mu cari

lailasani berkata...

salam kenal tuan rumah...
singgah fr rumah CY...

adeihh... berkali2 jugak gi rantau panjang... tp taktau pung ade cendul yg sedap nih...
next time wajib carik nih..