Rabu, 14 April 2010

MANIK KAYANGAN

Semalam aku beli manik2 ni. Hiks




Sebab nak jahit kat lengan baju. Tak suka bila tailor just klim kaler. Kalo dia wat tangan cekik takpe. Atau sembat vodoh tu. Ni bila klim kaler aku tak gemor. Huhu. mmg tak gemor sungguh la. Nak kasi aku tak menyampah ngan baju aku ni (sayang kat kain, hahahaha) so jahit la manik dan sequin.


Aku jahir simple jer. Belum siap pun lagi. Target siap ari ni. Besok nak pakai. Mesti kena target cepat sbb kalo dah duk peram wajib aku tak siap kan.

Harapnya petang nanti siap lah. Hehe

7 ulasan:

honeylanz berkata...

kretif la kv nih...

fabulous.farah berkata...

hoho..berusaha! farah kalau menjahit berakhir dengan peram=p

sisdee berkata...

jahit jgn tak jahit...hahahaha mak punya beading pun dah nak siap ni :p

KV berkata...

has,
nak kata kretif tu tak jugak tapi jenis tak sabar.

farah,
sbb tu ahkek target yg simple2 jer sbb nak kasi siap cepat. Tak daya aku. huhu

sisdee,
ambik upah eh? Mesti lawa2 tu.

superheroes' mom berkata...

best la pandai jahit manik sendiri.

aNIe berkata...

KV...kelim kaler tu camaner..?

KV berkata...

superheroes mom,
takde lah pandai sangat. Pakai sendiri boleh ler.

kakAnie,
nampak tak gambar lengan baju kv yg dah berjahit manik tu, yg tepi dia klim kaler pepel tu.