Ahad, 21 Mac 2010

KEPENATAN

Aku pun tak tahu kenapa dengan tubuh aku ni.

Aku rasa letih, asyik mengantuk, pening, seram sejuk, berpeluh peluh.

Nak kata mengandung aku baru jer abih period semalam.

Mengantuk mebi sebab ubat selsema kut. Tp last aku makan tengah hari semalam.

Kenapa eh? Darah tinggi kah? Dr. Siti check ari tu ok jer, cuma dia pesan suh jaga2.

Rasa loya pun ada. Napa ni weii? Risau aku.

Ke aku kepenatan sgt2 eh?

Ye lah, selama 12 hari nenek nazak, selama tu lah tak putus2 tetamu datang. Sambung ngan hari dia meninggal dan sambung ngan tahlil pulak. Memang aku rasa aku penat sgt2 la.

Tak paham aku. Ni aku rasa berpusing pusing jek ni.

7 ulasan:

Ain berkata...

takziah untuk arwah nenek ko...

moga roh arwah ditempatkan di kalangan mereka yang beriman...

rasanya ko tak cukup rehat tue...

rynas berkata...

salam ziarah. salam takziah yer...agaknya tk cukup rehat kot tapi kalau pregnen pun ok juga..hehhehe

~Eila @ Along~ berkata...

sis kv,
takziah from me...
as i know.. ur blood presure was low..so hati2..jgn terlalu penat/pk,
cool ok..sabar dgn dugaanNya...

KV berkata...

ain,
tenkiu yang.
Aku pun rasa aku penat kut.

rynas,
hehe..rasanya bukan pregnant ku sbb baru lps bendera jopun semalam.

eila,
eh? Huhu..kalo pening lg kena gi klinik ah cek darah.

fabulous.farah berkata...

penat sangat kut akak..berehat banyak2=)

sisdee berkata...

klu lbp memang camtu..i ada lbp memang camtu le jadinya..

anyway..takziah ek

eynda berkata...

KV letih tu...macam eynda pun MIL kat rumah seminggu...letih jugak tu coz malam2 je mesti sedara mara datang lepak2...