Ahad, 20 Disember 2009

TAMBAH KOLEKSI LAGI



Bukan tudung aria.ni yer. Cap na.ta.sya jek. Tapi ok lah kualiti dia.

Cuma yg ni jenis pendek sikit. Bukan pendek sgt mcm anak tudung yg aria.ni tu, labuh sikit. Kalo yg jenis midi tu siap kena kancing (butang kan) kat belakang. Ala, mcm e.kin pakai tu ler. Yang ni tak payah, main sarung jek, sedang elok terletak.

Mek soka, mek soka.

Nanti nak tambah lagi koleksi lah.

8 ulasan:

zailamohamad berkata...

banyaknyo koleksi demo..mahal tak tudung jenis ni??

KV berkata...

zaila,
murah jah. Memang mapu milik. Hik hik

Ms AiReEn MoHd berkata...

KAKA TUDUNG ni murah ker kak..aku pun teringin nak beli la...aku pg opis pakai tudung kan...jln haram tak..ape pesen aku tah...

De' Sal berkata...

Memang cantik tudung ni,k sal balik kg ari tu pun banyak gak shopping tudung jenis ni,harganya memang murah dan kainnya pun lebih kurang jer dengan tudung Aria.ni tu kan....

KV berkata...

erynn,
alah ko beli pesen2 murah gini jek. Tiru akak. Banyak leh jimat dik. Haha

kak sal,
kain dia best jugak kan.

aNIe berkata...

KV..akak ni jarang beli tudung...mungkin sebab akak tak bekerja...tu sebab tudung pun tahan lama...

Lady of Leisure berkata...

dok cari gak tudung mcm ni tapi susah nak jumpa warna hitam..

sisdee berkata...

kita pun suke tudung jenis2 camni..senang tak yah le nk gosok2 (sah mmg pmls) hahahahhaah