Rabu, 30 Disember 2009

MELEPAS RINDU

mek kan penggemar karipap ikea. Hihi



Abih tu mana ada ikea kat kota bharu. So, susah lah nak makan karipap sedap tu.



Pada suatu hari.....


Jeng jeng jeng















Mek jumpa karipap ala ikea di kopitiam semerak ship.





Lebih panjang, inti banyak, lebih sedap dan telur nya besar.
Tudiahhh...sejengkal jari montok mek katanya.




Harga nya pun lain la. Sekali ganda.

2 hengget uols

11 ulasan:

zarin berkata...

i pun suka karipap ikea...sedap :)

Lady of Leisure berkata...

sedap karipap ikea ni kan.. kalau pi mesti beli..

superheroes' mom berkata...

sedak gilo! hehehe... owh baru tau mek kat KB... kelate... lama dah tak gi KB. masa skoloh dulu rajin gi umah my best fren kat jale baye... :)))

KV berkata...

zarin,
sedap kan?

lady,
wajib beli. Hehe

superheroes mom,
wah, mcm terer kecek kelate tu. Beso sangat lah tu kut? Haha

zailamohamad berkata...

xpernah try pon karipap ikea tu;(

Ms AiReEn MoHd berkata...

dlm semau blogger paling tegar adalah kak kv...sehari bebyk kali akak buat n3 ekk...akak mmg terbahek la...hikhik

eynda berkata...

Ni kena pindah KL rasanyer....baru syok dekat dgn IKEA kikiki...

rina berkata...

mak aiii besar gilos

KV berkata...

zaila,
cer try. Mana tau terjatuh chenta gak. Hihi

aireen,
ko tak kenal lg hakak ko ni??
;P

eynda,
ayyok, tak sanggupp nak duk kl la. Mek org kampung ajork.

rina,
tak habih mek makan sebijik tu.

CuTeMiUt78 berkata...

aahhaaksss... mesti best ni kan.. makanya terubat la rindu ko

fabulous.farah berkata...

beh ke?xajing tra..ore peminat karipap..kalu g nak try las