Isnin, 30 November 2009

AIDILADHA - PART 3

Raya ke3. Jugak lepak2 kat rumah. Goreng mihun putih (permintaan encik suami) utk sarap. Dalam jam 10 tu hubby ajak teman dia gi kb. Beli barang kedai. Anak2 semua kena tinggal. Danish dk ngan MIL. Dina hantar pi rumah pengasuh.

Sudah beli barang singgah makan nasik ayam kt stadium baru balik.

Lps zuhur hubby dan atuk gi wakaf bharu rumah pak sepupu dia. Kenduri kawen. Danish jek ikut. Sbb aku malas nak ikut, dina pun kena lepak kat rumah. Hubby tak bagi dina ikut MIL gi kenduri satu lg sbb MIL naik motor. So, lepak kat rumah je lah ngan dina.

Hubby balik dh pkl 4. Jem teruk katanya.

Lepas asar kluar gi panji rumah kawan aku si chiffon ungu. Janji ngan lyn.na nak saing sekali. Punya lah sakan cari jalan yg tak jem. Rela menempuh jalan yg jauh dari mengharungi jem. Gitu lah kaedahnya. Haha


Sampai rumah suk.ma, lyn.na baru park kete. Dorang anak beranak dari tesco.

Menu nya singgang daging + tulang, daging goreng kunyit, ayam goreng berempah dan gulai daging. Tapi kami semua pakat makan bihun goreng. Selain muak dh tgk dgaing, hubby sibuk nak makan prosperity burger. Hahaha..tak abih2. Layan jek la.

Danish n dina makan mihun goreng siap bersila.

Borak pung pang pung pang, dh tiba masa utk beredar. Apa2 hal, wajib bergambar dulu. Hihi.



Pastu gi kb mall lagik. Buang masa kaedahnya. Hubby nak survey kasut keje. Wah bukan main laki mek nak shopping. Mimpi apa tatau ni.

Last2, beli henfon. Kasut tah ke mana. Lain kali katanya.

Danish sibuk nak nengok henfon jugak. Macam la dia tu reti sgt. Hik hik


Ni lah henfon baru encik hubby. Ari tu kemain nak blekberi la apa la. Last2 beli e72 jek. Sbb lbh praktikal la untuk dia ganti kan n73 yg asyik hang sajork.



Lama benor tunggu budak cina tu install garmin n transfer contact. So, hubby ajak gi beli burger idaman dulu. 2 biji burger makan 4 beranak.


Abih dh cerita raya korban. Daa

Salam sumbangsih
KV & Co

6 ulasan:

Feriyuri Jelyfa berkata...

salam aidiladha KV...

CT NORAMIZA berkata...

hehehe hubby KV beli hadiah raya utk diri sendiri :)

KV berkata...

feriyuri jelyfa,
adui..susahnya nak eja nama.
Salam aidiladha jugak. Terima kasih berkunjung ke blog kite.;)

CT,
hihi..dia jarang sgt shopping utk diri sendiri. Tu yg rasa janggal. Haha

kirana berkata...

meriahnya depa raya ...smpaia raya ketiga tu sambut :)

honeylanz berkata...

tension aja has dgn e72. sbb br aja ambik e71..tut² kuar e72..aduhai..

noniey berkata...

bestnya dapat hadiah tuk diri sendiri time raya2 ni.. kak KV tak dapat apa2 ke? hehee