Isnin, 28 September 2009

REUNION

Raya tahun ni jugak berkesempatan ajak geng2 exutm dtg beraya kat rumah. Nak kira mcm reunion pun boleh jugek.

Kalo dulu single mingle. Now dah beranak pinak. Tapi bila dh jumpa, tak kira anak berapa, perangai lama tetap muncul kembali.

Sang suami, pandang jer sambil geleng kepala. Dah la kena paksa rela oleh isteri masing2 jadik kameraman. Nasib lah kan. Kih kih kih.


Me n zura.




Su.ria, Me, Suk.ma, Kak Zae, Zura & Syi.dah. Bergambar tak hengat. Hihi


Kami lagik.



Acara makan2. Walopun makan2 ala kadar, harap2 kenkawan kenyang la. Moga tahun depan tak serik dtg beraya rumah ai. Haha



Kami lagi. Tak habis2 posing.




Ni geng yg lambat sampai. Tersekat dlm jem. A.lin, Me n A.bid.

Sungguh seronok sakan raya tahun ni. Harapnya tahun depan dpt jumpa lg. Sapa nak jadi hos? Angkat tgn cepat!!!


Salam sumbangsih
KV & Co

11 ulasan:

noniey berkata...

akak x-utm jugak ke? sama lah kita.. fakulti mana? batch apa ek? hehehee

Diana (Mama Adam Mukhriz) berkata...

wah meriah membr2 lama dtg beraya ;-)

haslina berkata...

seronoknyer dapat jumpa member2 lama kan....

selamat hari raya..

yaya berkata...

wah best tul jumpa kengkawan waktu raya nih, tau2 yg sorang ni dah tambah anak, mcm2 cerita bleh update!

Zareda Norman berkata...

KV

rumah besar nak host tak de masalah kan.. seronok gather reramai

MN berkata...

reunion? nice!

KV berkata...

noniey,
kami bacth diploma 96-99. 10 thn yg lalu. Lama tu! Haha
Oh ya, kami fakulti alam bina.;)

diana,
seronok sakan.

has,
selamat hari raya utk mu jua.;)

yaya,
semua berebut nk bercakap, sampai semua cerita tergantung. Ihiks.

kak zar,
kena buat giliran sapa yg jadi host ni. Supaya tak boring. Hehe

MN,
taim raya baru boleh jumpa ramai2.

zura berkata...

kv, sengih sore bila tengok gambar2 ni, malkumlah masing2 sibuk posing sampai tak ingat nak balik. apapun terima kasih banyak2 diatas layanan dan makanan yang sedap2 tu. lain tahun kita buat lagi, kat kuantan boleh..!

zura berkata...

kv, sengih sore bila tengok gambar2 ni, malkumlah masing2 sibuk posing sampai tak ingat nak balik. apapun terima kasih banyak2 diatas layanan dan makanan yang sedap2 tu. lain tahun kita buat lagi, kat kuantan boleh..!

zura berkata...

kv, sengih sore bila tengok gambar2 ni, malkumlah masing2 sibuk posing sampai tak ingat nak balik. apapun terima kasih banyak2 diatas layanan dan makanan yang sedap2 tu. lain tahun kita buat lagi, kat kuantan boleh..!

zura berkata...

kv, sengih sore bila tengok gambar2 ni, malkumlah masing2 sibuk posing sampai tak ingat nak balik. apapun terima kasih banyak2 diatas layanan dan makanan yang sedap2 tu. lain tahun kita buat lagi, kat kuantan boleh..!