Rabu, 30 September 2009

DANISH DEMAM

Hari ni patut nya sambutan majlis raya kat skolah danish. Tapi dia demam pulak. Dah byk hari dia tak sihat. Demam lite2 dan selsema. namun semalam agak teruk gak demam dia.

Tapi kesian pulak dekat dia. Excited bebenor nak pegi skolah pakai baju raya. Semalam gak siap kol abahnya tanya biskut raya. Cikgu suh bawak. Kih kih kih.

Jiran kami siap wat kan agar2 utk anak dia. Mek kalo bab masak ni ke laut sikit. So, cari2 biskut yg ada kt rumah jer lah. Batang buruk ngan rempeyek masih byk lg. Hehe

Bangun pagi ni danish masih demam teruk Risau nak lepaskan dia ke skolah. Dia pun tak nak pegi. Takpe lah, takde rezeki dia nak beraya ngan cikgu dan kenkawan. Lain kali la.

Pagi ni lps makan ubat dia muntah sikit. Tp ok lah rasa nya. Perut dia masuk angin kut. Mek suruh dia tido jer. Dan mendapat larangan keras dari abahnya supaya berkurung dlm rumah jer. Jgn gatal2 nak turn main basikal bagai.

Harap danish cepat sembuh.


Salam sumbangsih
KV & Co

8 ulasan:

Nanak berkata...

moga danish cepat sembuh.

bat berkata...

take care Danish.. semoga cepat sembuh yach..

ima berkata...

siannyer kat danish...tak sempat nak raya ngan cikgu dan kawan...moga danish cepat sembuh seperti sedia kala.

MaMaMiE berkata...

Selamat hari raye mek, maaf zahir batin dari aku kat Sabah ni haa. Sian danish, byk minum ayaq batu kot. Apapun untie doakan danish cepat sihat naa..

c a b b i e n a berkata...

jgn lupa mkn ubat ye danish...
get well soon
:)

Zareda Norman berkata...

cepat sembuh yer Danish, mama nak beraya lagi tu.. hehehhe

KV berkata...

tenkiu buat kenkawan yg mendoakan danish. Semalam kami ambik half day. Bawak dia ke klinik. Demam kuat jgk. 39darjah. So, hubby mintak doc injek dulu. Tp tak kebah2 demamnya. Risau takut jadik sawan. Pkl 7 suap ubat. Lps tu baru ok. Sampai ke pagi ni alhamdulillah masih ok. Insyaallah rasanya dah sihat kut.

atty's berkata...

siannya danish..semoga cpt sembuh