Khamis, 24 September 2009

CERITA PAGI RAYA

Pagi raya aku malas masak apa2. Hiks. Kalo dulu, ada gak goreng mee ke buat menda berat lain. Tp yg simple2 jek sbb mek tak pandai. Raya kali ni mmg malas. Org dtg makan jer biskut raya ngan teh o. Kanak2 minum mirinda jer. Air segera. Senang keje aku. hehe

Kekanak ribena terutama kawan2 danish n dina dtg sebelum org balik solat raya lg. Excited nak beraya bebudak ni gamaknya.

Pastu, penuh rumah ngan kekanak. Yg aku tak pernah nengok pun ada. Haha. Raya kan, harus dorang ronda sakan.



Kenkawan danish.


Kenkawan danish n dina lg.

Lagi kawan dorang. Haha



Posing sorang2. Tp rasanya tak sampai 2 jam pun pakai baju kurung. Mengamuk nak tukar baju. Panas! Panas!



Kenkawan dorang lagi.




2 beradik.



Dengan mama.



One family.;)



Pastu yg dewasa lak dtg berkunjung. Tak sempat nak ke mana2. Org dtg silih berganti. PEnat oh. Tapi happy. Ngee

Tapi tak best jugak sbb aku masih demam n batuk n selsema. Asyik rasa weng jek.



Salam sumbangsih
KV & Co

2 ulasan:

my little family berkata...

deme ko? patut pucat jah muko. Samo la, kami pun deme jgk..huhu...

KV berkata...

kak yu,
demam teruk sungguh. Batuk la hok tok tehe nyo. Huhu