Isnin, 29 Jun 2009

PUASA SEHARI

Baru sehari puasa dah kecoh giler. Hik hik

Tapi, sbb aku gigih snap gambar kan, wajib aku mencacap kat sini.


Bukak puasa malam tadi, aku makan cucur udang.


Paru2 goreng.

Gulai ayam kampung ibu mertua ku takde dalam gambar. Heh heh



Regu pulak ngan durian, erk..isi nya dah masuk piring budu.


Cicah budu dgn petai dan durian sungguh syooorga. Aku tahan hati takmo bertambah.



Malam sikit (lps isya') makan colek buah sentul yg opismate bagi.

Kenyang giler ah. Sekak perut wei!!


Hari ni rest dulu. Ada lg satu hari. Tgk lah besok ke lusa aku puasa lagik.



Salam sumbangsih
KV & Co

15 ulasan:

Zareda Norman berkata...

huisshhh sakan juadah berbuka KV

Kak zar pun puasa hari ni. Cadangnya nak buat cucur udang jugaklah.. nasi no no no.. ehheh tapi kena masak juga sikit untuk anak dara ku itu

saya berkata...

amboii..itu juadah buka puasa ke dah jamuan hari raya ha? hehehhee... teruskan usaha...

:: HUSNA :: berkata...

aku pulak puasa hr ni kak..
amboi terliur betul aku tgk cucur udang tu...
bukak posa hr ni nk buat la...

De' Sal berkata...

Alamak sedapnya buah sentul tu,musim dia ker?campak kat akak 5 biji,ekekekekekk......

pB berkata...

niat tu nok poso haghi ni , tapi kelmarin kak pB g jalae kor Jepun , so hari ni sero malah lar pulok ....

Mummy Dasy berkata...

alamak terliur ni... huwaa sedapnye buah sentul tu

Biarlah rahsia berkata...

KV...nak sikit buah sentul tu..sedapnyaaa...terliur ni...

KV berkata...

kak zar,
kv ambik nasik sikit sbb nakmakan petai+budu+durian. Tak tahan.

saya,
ahaha..eh, juadah hari raya lain lak tema dia.

husna,
mesti buat. Sedap woo!!

kak sal,
okeh, sambut betul2.

kak PB,
biso2..siap gi jalae ko jepun nuh na!

kak bie,
wei...ngidam ko puloks? Haha. Mari ambik dirumah ku, okey?

cokolat berkata...

bawah gambar roti canai,,
atas gambar cucur udang dgn petai!

perghhhhhhhhhhh... tutup mata!

CuTeMiUt78 berkata...

alamak kv sungguh sedap la.. tergugat iman ni.. kita pun pose hari ni.. :D

Mas berkata...

apasal cucur udg ko nampak cam ayam sekor jer KV? Duyan tu ko makan ngan budu gak ker...sila jawab ok?

green apple berkata...

pehh..first time dgr petai mkn ngan durian.

marinahunny berkata...

huhuhu saya x berganti lg 2 hari ni...

KV berkata...

cok,
ko kena kental nok. Kalis cuaca kalis bunyi semua!

cute,
sabor..sabor!!

mas,
cucur udang tu aku pakai tepunghup loong. Rangup dan sedap.
Durian tu makan ala2 tempoyak ngan budu tu ler.

diana,
ko pernahmakan tempoyak tak? Gitu lah kaedahnya.

marina,
akak pun 1 hari lg blom berganti.

chik star berkata...

as ske gile paru tuh.
org perak panggila "lempung "
hihi.