Isnin, 26 Mei 2008

6th Anniversary


Pejam celik, pejam celik. Rupanya ari ni dah 6 tahun kami kawen. Fuh.. mmg mengasyikkan. Ekeke
Selama 6 tahun ni susah senang kami hadapi sama. Moga kami dapat terus bertahan. Insyaallah.
Selama 6 tahun ni byk perancangan kami yg masih belum terlaksana.
Selama 6 tahun ni byk perkara yg berlaku.
Selama 6 tahun ni byk perkara yg membahagiakan.
Alhamdulillah. Kami bersyukur sbb selama 6 tahun ni Allah kurniakan kami pelbagai perkara. Danish dan dina adalah hadiah paling hebat yg kami terima. Sungguh terindah.
Semoga kami terus mendepani hidup berumahtangga ni dgn berhemah.
Harapnya kami boleh meraikan tahun ke 66 nanti. Hik hik. Mana tau umur panjang kan.
Alhamdulillah. Terima kasih tuhan atas kurniaan yg hebat ini.

24 ulasan:

Mummy Rizq berkata...

selamat semuanya! semoga dukurniakan anak2 yg beriman ...

Alex Lacey berkata...

waaah...anniversary jugak...hepi anniversary...tadi baca blog Oren, dia pun anniversary....

semoga jodoh KV ngan husband berpanjangan sampai laaaa ke anak cucu...rezeki sentiasa bertambah dan anak juga bertambah wahahaha

Ijah @ Fariza berkata...

Selamat ulang tahun perkahwinan akak...
Semoga kebahagian milik akak selamanya..amin.

KLMari berkata...

Geng aaa kita celebrate anniversary hari ni yerk, KV....happy anniversary to KV and hubby....Semoga berpanjangan hingga ke akhir hayat.....Take care wokey !!!!

nasazfrog... berkata...

wah 6 tahun dah yer kak,, alhamdulillah mmg banyak liku2 kehidupan yang di laluikan kak... tapi semua itu adakah satu cabaran n ader hikmah di berikan olehNya untuk menguji kesabaran setiap pasangan... betul kan kak...

Aku berkata...

TAHNIAH!! Kalau Aku tidak ditakdirkan berpisah, usia perkahwinan kita cuma beza sehari... Apa pun, Aku doakan perkahwinan kalian kekal bahagia hingga ke akhirat!!

Ceera berkata...

hapy anibersery yang ke 6...

KV berkata...

mar.
weh, dah kurang bizi ker? TQ atas doa.;)

kak wear,
ramai yg anniversary kan bulan ni.
Hehehe.. takmo dah tambah anak tu. Tgk la 10 tahun lg. Akaka

ijah,
tq dik.

klmari,
ramai rupanya yg sama tarikh cam kv. Antaranya KLMari, angah dan sapa ek. Ekeke
Moga kita semua beroleh rahmatNYA.

nasazfrog,
wah, moga awak pun terus bahagia tau!

aku,
takpe lah, TUHAN janjikan benda lain buat AKU. Insyaallah. Percaya pd qada' dan qadar NYA ok.
Semoga AKU terus tabah.;)

ceera,
tq dik. Moga ceera pun lps ni boleh sambut anniversary yg best2 dgn ciput.;)

HAPPYIRFA berkata...

SALAM KV..
hepi anniversary yg ke 6.moga hepi sokmo..

nanonano berkata...

hepi eniveseri ahkak !!

Oren... berkata...

happy anniversary, neh...aku ngan angah awal sehari..

semoga yg baik2 aja dlm idup ko...

rina berkata...

happy anniversary utk kv & tok laki...

sitilina berkata...

nok hadioh.

hehe. kito plok mitop hadioh.

Alinlai berkata...

selamat ulangtahun :) insyaAllah panjang umur ke 66, ke 166 [melampau la tu...] ke ke ke lawak je tapi didoakan semoga selamat sejahtera dan sentiasa dirahmati Allah swt aminnnnnnnnnnnn!!!

angah berkata...

Happy anniversary KV. Angah awal sehari....semoga perkahwinan kekal selamanya

Intan Rosnitta berkata...

Tahniah kv!

Happy 6th Anniversary...Moga bersama selamanya ;)

CikguZue berkata...

happy anniversary...

semoga bahagia selamanye.

kirana berkata...

kv,selamat ulang tahun perkahwinan yg ke 6 ..semoga berbahagia selalu ..
org kata dh lepas 5 tahun kira dah lepas satu cabaran..

ewahh skemanya ayat ku hihihi

KV berkata...

irfa,
tq.;P

nana,
tq ahdik!

oren,
ha tu la, jadi konfius lak aku. Hehe. Awal sehari dih.;)
Kau pun moga bahagia sokmo.

rina,
makacih.Hik hik

sitilina,
ni ha, akak dok tuntut hadiah ngan cik hubby. Kalo tak mintak harus dia tak kasi. Punya la tak romantik. Huhu

alinlai,
166? Hak hak hak. Terlampau lah tu.;P

angah,
tu la konfius. Ingat angah sama tarikh ngan kiter. Hepi anniversary tuk angah jugak.

intan,
yer, moga bersama selamanya. Doakan yer!

cikguzue,
terima kasih kerna mendoakan kv.

ana,
hihihi..skima ayat tu. ;P

achik berkata...

hepi eniverseri kak KV.. semoga bahagia sentiasa.. :)

Nik Ha berkata...

Salam,
Wah ramai lak yg dah berusia 6thn perkahwinan masing2 ya. dah masuk tadika ye..he..he..k.nik mudo sethn la, br 5thn. Hepi 6th annibersary yeah! mentik2 sokmo kay! Semoga tercapai semua2 yg diimpi dan didoakan tu ;)

YuszTieY berkata...

selamat ulang tahun perkahwinan..moga kv n hubby akan kekal bersama selama2nya..amin

Yatie berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Yatie berkata...

alamak kv.. sorry baru masuk blog plak ari nieh .. happy belated anniversary ok ... semoga jodoh kalian berkekalan di dunia & akhirat .. amin:)