Ahad, 27 April 2008

LELONG

Td kv sempat gi tempat rorine buat jualan murah. Kv benornya bukan pengikut rorine. Hehe..saja ikut kawan.


Ni yg sempat kv beli.

Isi dlm plastik bag tu....


kaler coklat gelap.


kaler grey


kaler beige

Pastu dpt la free key chain ni. Stailess steel katanya. Okla, boleh taruk kunci kan.

Semua kasut/sandal tu hanya RM 15 sepasang. Murah kan? Kv beli pun sbb murah, Kalo standard harga mmg tak beli la uols.

P/s: masuk crita lain skt. Kelmarin (sabtu) dina dah boleh menyusur. Aduhai, suka nya hati. Tp kelam kabut lg. Nanti sehari dua lg maybe dah expert kan?

20 ulasan:

cendawanintim berkata...

KV,

gini lah kita kan, dapat gaji beli ntah pape....

cayok...cayok tu baby tuh...2 3 ari lagi, xpert la tuh...

KV berkata...

cendawan,
huhu...asal ada sale jer, mesti meroyan sakan tu. Huhu

viruspadu berkata...

cantik sungguh kasut tu tau...

pandai kv pilih

YuszTieY berkata...

salamm..best kan kalu dapat beli kasut byk tapi guna ongkosnya sikit jer....
yg bawah tu saya konan le..cantik...

Oren... berkata...

ceh, kata tak minat, tapi berpasang2 gak beli...

dah bleh menyusur? ok la tuh..lama2 nanti lantai umah mesti bersih..ekekekekeke....

AppleB berkata...

hamboiii...harus ko beli rak kasut byk skit lepas ni kan hahahhahahahaha.

*mek jeles ok :P*

meh sini si dina yg comei tu nk hug hug kiss kiss sbb dah makin pandai

KV berkata...

vp,
takde pilihan sgt la. Redah jer.

yusztiey,
hanya pesen2 gitu yg ada. Yg lain2 mahal la puloks.

oren,
mmg aku kureng minat tau, tp dah murah sakan. gomo la. (huhu alasan tu!)
Lps ni abih la sampah sarap kt lantai dina kutip buh dlm mulut.;)

appleb,
jeles kah?
Noks, aku risau karang budak tu obes tau! Asyik nak makan jek.;(

Oren... berkata...

kalo dia tak kutip pun, bila dia menyusur tu, kira badan dia mop lantai aa..

tu yg aku kena sapu dan mop hari2, sebab si NAufal mmg menyusur..bila didukung, kesian tgk baju dia kotor..sib baik dia jenis tak kutip benda masuk mulut..ari tu, dia selamba jek gentel lipas mati..eeiii..ngeri aku nenngok..aku suh pak dia yg bersihkan..sebab aku geli lipas, hatta pd yg dah mati..

KLMari berkata...

Wah !!!! Harus jadik the next Imelda Marcos ni...Sekali sapu, terus 3 pasang aaa !!! Heheeh...Takper takper..senang nak matching dengan baju baju kan kan kan....(ayat penyedap hati...KLM pun camtu gak...)...hehehhehe

KV berkata...

oren,
anak aku tu mmg suka kutip apa saja terus masuk dlm mulut tau! Geram aku!

klmari,
ehehe...kv mmg suka handbag ngan kasut/sandal. Tp handbag tu boleh tahan lg, tp kalo kasut mmg 'errr' tatau ayat nak ckp. Ahaha

bat berkata...

cantik lah kasut beige tuh.. *tenung kasut maks yg dah berlobangs*..

Mak Su berkata...

beg rorine cantik2 tak?

nasazfrog... berkata...

woah... bab sale nih mmg kv suke kan... borong kasut jer ke,,,,

Alinlai berkata...

kalaulah KV jenis yang suka jenama Rorine... hmmm bayangkan bayangkan... ke ke ke

Intan Rosnitta berkata...

Rorine kat KB tu kat mana KV ;)

Dalam x brp minat tu sampai 3 psg jugak KV tangkap ek! Emmm...terlebih sudah :D

AppleB berkata...

weh ko takyah risau la anak ko suka makan. nanti dah besar susut lah badan dia tuh.

ko bagi je dia munch buah2an. benda yg sihat la. so tak ler ko risau pasal obes tuh. rilek aaa.

kalo buah tu keras mcm pear/apple gitu ko rebus dulu yach :D.

dah besar nanti ko ajar makan sayur2an byk2 lak. so tak ler dok makan nasi je.

pB berkata...

kadae kadae tu , bilo kito kelih ma'ri kasut , ado banyok sungguh ...

sapa tok tahu bilo maso nok paka ....

hmmm ....

Mommy Lily berkata...

wah murah dan cantekkk... bestnya dpt borong kasut keja mcm nie

lily dan menyusur habis rumah smpai masuk bwh kerusi meja semua...rumah bersih, baju dia lak kotor..ngeh ngeh

KV berkata...

mamabat,
pi lah beli kt rorine.Huhu

maksu,
byk gak choice.

nasazfrog,
yer, akak beli kasut jer! Ehehe

alinlai,
kalo tak rege dia 15 henggat kv tak beli. Sumpah! Ekkeke

intan,
kv beli kt pasir puteh. Ada 4 stokis kt sini (mengikut jurual tempat sales kemarin).

appleb,
yo lah! yo lah!

kak pb,
memea tok muat rak kasut kak weh!

Zareda berkata...

KV
Kat cokit ni pun selalu rorine buat sale.. sale giler giler tau.. sampai buy 1 free 1. Sandal hubby dan Zulaika semuanya rorine hheheh macam member plak akak ni padahal beli kat cokit.. pinggan mangkuk rorine pun murah tau..