Selasa, 10 Mac 2009

PUSAT PENDARATAN IKAN

On d way balik tu danish sibuk nak tgk kapal2 besar kat pusat pendaratan ikan tok bali. Yg ni dah masuk negeri kelate dah. Kebetulan malam jumaat kan ada pasar malam kat situ. Makanya menyinggah lah cari makanan jugak.

Danish mmg exited banget lah tgk kapal dan nelayan yg dok mengasingkan ikan2 tu. Tp kami malas beli ikan kt tu. Mahal tau!! Ambik kesempatan betul dorang ni












Alhamdulillah sampai gak kt rumah dlm jam 8.30 malam. Syukur.

8 ulasan:

i.am.belle berkata...

ikan kat situ pun mahal ye KV. hmmm, nanti kalau ada rezeki pergi kelate, nak jumpa KV *v*

SUZIE APAI berkata...

eh..mahal ke ikan kt situ? mungkin sbb ikan baru naik kan..sbb tu mahal..fresh tuuu

KV berkata...

belle,
insyaallah. Ada jodoh boleh jumpain.

suzie,
mmg kt situ mahal. Baik beli kt tepi2 jalan. Beza seringit dua sekilo.

kakpiah berkata...

musti manis2 lagik ikan kat situ kan..?
kalo kt kl nih.. dah merah bijik mata...

hazmi mat zain berkata...

KV,
Boleh dak royat ko ambo mana tempat kedai bundle hak demo gi sokmo. Ambo nak try gi jugak lah, nak cari baju ko ambo.

haslina berkata...

lea..mahal juga kea...pelik gak ek..klu gitu kat pasar2 jauh dr laut..mesti lebihhh mahal...

KV berkata...

piah,
hmm..ye lah sbb ikan segar kan. Tp kv lbh suka beli kt pengkalan kecik. Perahu balik hari. Lebih fresh.

encik hazmi,
kalu takat nak beli baju pasar malam kt pantai bachok hari jumaat atau pasar malam tok bali jugak hari jumaat. Mmg rasanya pusat pemgumpulan jualan baju dan kasut bundle kat situ. Hihi

has,
kat pasar pun harga sama ngan tok bali. Kdg2 lbh murah. Tu yg pelik bakpo kat pusat pendaratan lbh mahal.

Diana@Mama Adam Mukhriz berkata...

igt kan kt tmpt ikan medarat murah sket .. dari pasar .. hu..hu..hu