Khamis, 6 November 2008

BULU BIRI - BIRI

Dah lama dah nak beli hiasan bulu biri2. Dok tgk kat rumah org, mmg lawa jer. Tapi, asyik tak kesampaian jer.

Selalunya mmg kv cari kat kedai bundle jer. Kalo nak beli yg baru selain susah nak jumpa kt kota bharu ni, harga pun rasanya mahal jugak lah kan.

Time gi kedai bundle, susah nak dpt. Kalo ada pun mesti dpt kt org lain. Tak kuasa eh nak berebut bagai.

Pagi ni, kv ke pasar minggu. Terjumpa makcik bundle yg jual. Wah, best sbb byk pilihan. Tapi harga 'terik' sikit la. Tapi standard harga bundle je la. Lg pun mmg brg susah nak dpt ni harga mahal lah skt.

Tawar menawar yg kaw2 punya (takde dpt murah pun, tp dpt less byk dr harga asal) so, kv pilih yg panjang ni.




Nanti balik rumah nak hampar dekat hall.

Hehe.. seronok nya!!

19 ulasan:

nanonano berkata...

lorr..
engatkan nk taruk tas kusi tu..
mmg xjd buat keje la kak kv klu pakai tu kat opis..
lena trus,
ekekke :p

MasNurin berkata...

salam perkenalan,

Anak aku mesti takut kalu bawak balik bulu biri2 mcam tu.Klau boh terus kat kusi alamat tak jadi keje ler sebab silap2 bole lena terus

rina berkata...

cun tu... ado lg ko... kirim so buleh...

shafa berkata...

KV berapa rego dia so...?memang comel, berkenang gak tgk nye. teringin nak beli.

CuTeMiUt78 berkata...

heh..heh..heh.. ingat kv nak letak kat kusi tu.. alamat lena je matanya.. cantik aaarr..

KV berkata...

nana,
sbb pjg sgt, malas nak letak kt lantai. Taruk kt kusi senang nak snap gambar.

masnurin,
salam kenal. Anak nya takut bulu2 ek?

rina,
nanti kita YM deh.

shafa,
Ym kv je lah.
Bandito_danish@yahoo.com

cutemute,
hehe..nak letak kt lantai lorr!!

Ungku Nor berkata...

huuiiii..buleh buat lilit pakai pi dinner nih..hehehe

Zareda Norman berkata...

cantik, macam baru walaupun bundle..

kat Nilai 3, reganya mencekik darah jugaklah.. rasa tak berbaloi beli tapi teringin juga ler..

HappyIrfa berkata...

salam kv..
mmg sedap pijak tp merangkap habuk dan debu.kat umah saya sekarang semua karpet telah di hantar dobi dan akan di simpan je.kalau balik kg buleh angkut bg mak..x koser nak nak vakum karpet.pakai tikar buluh jer.

Sue@MamaMaryam berkata...

cutenyer...

AppleB berkata...

wahh..berbulus akakakakkakaka

Alinlai berkata...

wah bulu bebiri tu :) sedap lepak tu

Mak Su berkata...

wah, bestnyer...boleh golek2 atas biri2

CikguZue berkata...

salam,
kat UK ni, mahal jugak harganye walaupun biri2 byk keliling rumah. lenkali kidnapped sekor la...hehehe...

Intan Rosnitta berkata...

Bundle pun cun!

Anasfadilah berkata...

wah kak kv

harus la golek-golek atas bulu kambing itu..

pernah jumpa satu kat ikea

rege dalam 160+ RM kot..

bundle KB jual ni...

hoh..

best betul.

sya berkata...

Eh KV tunjuk ni baru kak sya teringat ada org bagi bulu biri2 ada ayat quran kat rumah.. dah bertahun lom frame.. isk

[S]itie [B]Um [B]Um berkata...

selesa nih..sedap tido! hehe..

erisya nor berkata...

salaams anie..

cantik betul bulu biri-biri tuh...dah lama berkenan (maklum..lembut!) tapi harganya mahal sangat...tak mampu nak beli!